Antykwariat Mały Książek

Na mapie Poznania pojawił się wyjątkowy antykwariat, z wyjątkowym właścicielem, w wyjątkowej lokalizacji. Mały Książek to miejsce, w którym sporo miejsca poświęca się (poza sprzedażą książek oczywiście) sztuce, i to bardzo szeroko rozumianej – od performance’ów, małe formy teatralne, przez spotkania z kulturą, po recitale i koncerty. Warto zajrzeć, na początek choćby na facebooka: https://www.facebook.com/AntykwariatMalyKsiazek, a potem koniecznie obejrzeć całe zamieszanie na żywo. Jest bardzo pozytywnie i alternatywnie. W Książku dzieje się zbyt wiele, żeby napisać o wszystkich eventach, więc skupię się na tym, co ja mam z Małym Książkiem wspólnego. Wczoraj Sauer Adler grało bardzo kameralny, niezwykły koncert przed najwspanialszą publicznością, jaką kiedykolwiek widziałem.
sauer1mk

W Małym Książku można także kupić moje broszurki/tomiki wydane w USA, jak również te “poznańskie” – wszystkie w cenie 10PLN za sztukę, co jest okazją (proszę porównać ceny nielicznych używanych egzemplarzy w internecie). Myślę, że w razie zainteresowania Paweł (kierownik zamieszania) znajdzie dla Was każdy tytuł z mojego dorobku, niestety poza debiutem (dawno wyprzedany). A tak tomiki prezentowały się wczoraj na półce:
tomiki1mk

Także te broszurki możecie bez problemu kupić:

Polecam wszystkim Małego Książka, i zapraszam chętnych do odwiedzania tego magicznego miejsca – dołączcie do koneserów dobrych książek, sztuki i dźwięków. W Noc Muzeów Książek organizuje Noc Szperaczy Vol. 2, a już 23 maja zagra Investinmolden, bardzo ciekawy poznański projekt muzyczny wart Waszej uwagi. A ja jeszcze tylko dziękuję Publiczności za wczoraj, byliście najlepsi.
sap1mk