“Calvert Avenue” i inne newsy

front-coverPo przypadkowym odkryciu przeze mnie i zdefiniowaniu “brutalistycznego rocka” (“Ramones, Black Sabbath i Hawkwind maltretują drummaszyny Kraftwerk podczas całonocnego jamsession”, m.in. płyty “Hall of the Menthol Chill”, “Rock City”, czy “Black Kaufmann Time”), przyszła pora na nową przygodę płytową. Zapowiadam więc tutaj album “Calvert Avenue”, który w warstwie tekstowej skupia się na londyńskich przygodach poznańskiego tekściarza i kompozytora. Może powinienem już odcinać kupony od “ikony polskiego lo-fi”, ale nie uśmiechają mi się kupony. Wolę popracować nad płytą. W tej chwili trwa pisanie piosenek, a nagrania rozpoczną się w grudniu, tuż po Festiwalu FRIV Poznań-Tokyo, w którym reprezentować będę undergroundowy gitarowy Poznań. Okładka płyty autorstwa mojego stałego współpracownika, malarza z Teksasu, Justina Jackleya przedstawia wypadek rowerowy Kaufmanna w beefheartowskim sosie. Mam nadzieję, że płyta ukaże się na nośniku fizycznym. Z innych newsów, poznańska wytwórnia Labela wydała moją EPkę “r’/,f” na nośniku mini-CDR. Zainteresowanych tym wydawnictwem zapraszam na stronę http://labela.perfokarta.net. Dziękuję za dotychczasowe wsparcie i zachęcam do oczekiwania na “Calvert Avenue”, które osłodzone zostanie płytą “Baltic Bards” nagraną z moim ulubionym poznańskim gitarzystą, Mariuszem Henschke. obraz-033b